Ik heb nooit (voor zover ik me herinner) gezichtjes gemaakt in het eten van mijn kinderen zodat ze alles zouden opeten. Het helpt natuurlijk wel dat ze kleine Bourgondiërs zijn en alles lusten. Wat ik wil zeggen: je eten ‘kinderlijk’ maken vind ik belachelijk.
Maar wanneer ik zo’n wafelijzer zie, denk ik alleen maar: WANT!
