Geschreven door

in

Al van Gustave Verbeek gehoord? Ik niet, maar ik herinner me één stripalbum van hem zeer goed. ‘Niet te geloven, ondersteboven’ heette het. Het magische ervan was dat je een pagina moest lezen, de pagina ondersteboven moest draaien, en dan ging het verhaal op zijn kop gewoon verder. Blijkt dat dat boek al in 1905 op de markt was… 

Mocht je het ergens tegenkomen: zeker kopen. Meer dan de moeite…

Blijkbaar was dat ondersteboven-vertellen toen zelfs in de mode: kijk maar hier.

(via Mental Floss)