Geschreven door

in

Film, film, film. Een heerlijke korte animatiefilm uit 1968. Het zou een parodie zijn op het bureaucratische studiosysteem in het Oostbolk, maar zo veel lijkt dat toch niet te verschillen van de situatie nu. Gewoon bureaucraten vervangen door producer/commissies en je bent er…  Toch wat het scenario-gedeelte betreft.