Geschreven door

in

Een nieuw espresso-pistool. Voor je dagelijkse shot.  Milieuvriendelijk en efficiënt, en toch wat over the top, lijkt me. Geef mij toch maar de Handspresso. Die staat bovenaan mijn lijstje van hebbedingetjes die er echt wel over zijn.