
En welke font ben jij? Van de makers van Helvetica, een docu over, jawel, het lettertype.
(Eigenlijk was ik eerst saaie oude Times New Roman, Courier was 2de keus)

En welke font ben jij? Van de makers van Helvetica, een docu over, jawel, het lettertype.
(Eigenlijk was ik eerst saaie oude Times New Roman, Courier was 2de keus)