Geschreven door

in

De afstandsbediening: wat zouden we zijn zonder? Minder dik en lui, en waarschijnlijk zouden we wel eens vaker een boek lezen. Maar de vraag was eigenlijk retorisch…

Toch heeft het lang geduurd voor afstandsbedieningen standaard met onze TV/Radio/CD werden geleverd. En momenteel is het nog altijd wachten op een allemaal in één afstandsbediening die echt en eenvoudig werkt. Gelukkig wegen de 10 verschillende toestellen in mijn lade minder samen dan één zo’n bakelieten machine alleen. 

In ieder geval: die oude toestellen zagen er echt wel zeer cool uit.

(zie ze hier: 9 early remote controls)