Geschreven door

in

Op de site van H&M stond er bij de maattabel voor herenkleding ‘Hoenden’. Ik: dubbel grappig. Typo en 2x hoedentabel . Maar het is dus een maattabel voor HONDEN.

Honden.
Mannelijke honden?
En hebben die dan andere maten dan vrouwelijke honden?
En is er een geheime H&M hondenshop die alleen hondeneigenaars kennen?
En bestaat er ook een grote maten-afdeling, of mogen xxl honden niet stijlvol door het leven?

Zoveel vragen, zo vroeg op de ochtend…