Blog
-
Een docu over Tetris. Ubergeeks die clashen en hopen een legende te verslaan in het iconische spel. Kan niet anders dan intrigerend worden. ’t Is nog wachten tot 2012, dus in afwachting zeker die andere game-doc zien: King of Kong. Over de rivaliteit tussen een oude en een nieuwe Donkey Kong kampioen.
(via MentalFloss)
-

En welke font ben jij? Van de makers van Helvetica, een docu over, jawel, het lettertype.
(Eigenlijk was ik eerst saaie oude Times New Roman, Courier was 2de keus)
-
Een stripmuseum in de vorm van Kievitseieren?

Nee, toch niet. Het zijn blijkbaar tekstballonnen. En in Shangai. Net iets te ver om eens te gaan bewonderen als het klaar is.
(via Bright)
-

Een nieuw espresso-pistool. Voor je dagelijkse shot. Milieuvriendelijk en efficiënt, en toch wat over the top, lijkt me. Geef mij toch maar de Handspresso. Die staat bovenaan mijn lijstje van hebbedingetjes die er echt wel over zijn.
-
Vette nieuwe tracks van de Beastie Boys
‘The Hot Sauce Committee pt 2’ is intussen al een dikke week uit. Hier kan je hem volledig, en legaal, beluisteren, en herbeluisteren, en herbeluisteren. Vette Old Skool Shit. (via officialbeastieboys)
