Tag: hot tub

  • Openluchtcinema’s zijn echt wel hip. Maar het kan hipper, dachten ze in Londen. Hoe dan? We organiseren er op een dak! hm, ja, oké. Is dat hip genoeg? Wel als we de stoelen vervangen door bubbelbaden! 

    Ik vraag me af of dat gebubbel de soundtrack niet overstemd. Of zouden ze alleen ‘The artist’ projecteren (Aan de foto te zien, vermoed ik van niet. Is dat daar Ron Burgundy?

     

    (Meer hier)