Wat als Lost een sitcom was? Leuke montage op de begintune van Friends. Nog een aantal andere leuke hermontages vind je achte de link.
Tag: spoof
-
De openingssequentie van the Simpsons, maar dan (quasi) perfect nagespeeld door échte mensen.
Wat als Lost een sitcom was? Leuke montage op de begintune van Friends. Nog een aantal andere leuke hermontages vind je achte de link.
De openingssequentie van the Simpsons, maar dan (quasi) perfect nagespeeld door échte mensen.